I could really use a wish right now

Det var något som hände där i tisdags som jag inte riktigt kommer ihåg.. fan!. Men iallafall vid 01 så drog jag ut och gick, ringde han Gustav för att haka på och hitta hemliga vägar. Tyvärr så misslyckades vi ganska mycket med dom hemliga vägarna men istället hitta vi en övergiven fotbollsplan och en koja där vi trodde Kenta bodde för kniven i trädet gjorde oss mer nyfikna och kolla om han verkligen skulle ligga där. Vi fick istället en tjock fågel 5 meter framför oss som skrek till och flög iväg. Sjukt var det! (kanske var hemliga vägar ändå?)


Idag eller om man ska säga igår... men iallafall så har man varit hos bror och helena på god fika eftersom hon har fyllt år så ett stort grattis. Så vi satt ute vid saloonen och fikade och hade allmänt trevligt. For hem senare och skjutsade mor och far, vidare igen mot flarken med syster osv. Sen efter en lång kväll så drog jag till syster och såg någon film som jag dock inte diggade. Efter det vidare mot stan och åka lite bil mitt i natten med Kim då vi hittade en full Strand på åhléns parkeringen som skulle till sävast med en blond Kullis. Skjutsade dom dit och sen har det varit hemfärd, och nu väntar sängen..

OCH ETT STORT GRATTIS TILL LINDA OCH ANDREAS SOM FÅTT SIN SÖTA BEBIS! GRATTTIIIIS!



Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0