last night i saw you in a dream..

Sitter just nu i syrrans lägenhet själv! skööööönt. Tänkar på hur skönt det blir när jag kan flytta. Kommer bli legendary då och häng varje kväll!.

Ikväll blir det häng hos syster också, får se vad som styrs upp och imorgon far vi till luleeå och grattar Hanna som tar studenten. Sen är det öl?

Måndagen har jag chansen att kamma hem ett wii åt syster, jag hoppas verkligen att jag lyckas för jag vill vinna den åt henne. Tror faktiskt jag har en chans att komma top 5 men vi får se när det väl gäller. Kommer väl vara så nervös och klanta mig mer än andra alla. Hatar att spela när folk kollar på haha, speciellt när det är okända typer ;s

Nu lyssna på "the hook" och känna lugnet ett tag

XOXO

Kommentarer
Postat av: Carro

naaw, söta lillebror.

blir alldeles rörd när

jag läser det här.



Men vare sig du kommer femma, eller etta

så är du bäst i mina ögon. Puss

2010-06-04 @ 09:57:53
Postat av: Matsie

tack :) ska göra mitt bästa!

2010-06-06 @ 16:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0