P.S I love you!

Ja, bra start på dagen då Karin kommer in med tårta och andra olika fika sorter till mig som frukost. Måste jag säga var det bästa på länge. tack du är underbar!
Blev stan hänget och systemet såklart. Nu är det tagg hela veckan ut och sen får man se hur man mår på söndagen. För då fyller även syster år (:

Midsommar kan jag ta upp snabbt också. blev armas med Karin, syster och John. Riktigt skönt och kul var det. sen har det väl inte hänt så mycket men än mys, fika, häng och picknicks.

bilder finns på syrrans och Karins blogg om ni vill checka på dom!

Nu måste jag tagga igång, eller kanske powenap innan? aja.

I'm out!




finaste tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0