city lights

Vaknade upp vid 10.30 då någon ringer, förstår inte vem det var eller något. Helt morgonyr och borta så man fick skämmas lite efter samtalet, men det var en från arbetsförmedlingen som ringde och bokade en tid med mig så jag slapp fara in mot stan. Kunde inte börja mer perfekt på dagen så strax efter det ringer Sebbe och som vi hade planerat. Kaffe och cig på verandan och snack om vad som har hänt. Fick höra många historier som man fick skratta åt. Sjuka historier också!
Efter en timme om inte mer så drar vi in och börjar klura på en ny design till min blogg. Den kommer bli awesome när han fixar det. Så imorgon blir det samma visa för oss

Vid 2 tiden drar Seb mot Luleå och jag vidare för att hämta upp Gustav för att ta en träning, gick bra för båda oss så då har man avklarat det. Efter träningen så åkte vi till flarken för att hämta upp lite fisk som bror hade gjort. Pratade på där och när det skulle bli fest på ny saloonen men inget bestämt datum, JAG LÄNGTAR

Helgen måste jag ta upp, Lördagen hade Anneli fest på gruvberget! riktigt lyckad kväll och man får tacka för inbjudan! mer än lyckat ska jag säga er, full och mer full blev man. Helt perfekt.

Hunnit med mycket idag och dagen är inte slut än! duschen väntar nu sen får jag se vars man hamnar.

I'm awesome!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0