lifetime

I torsdags så tränade jag och Gustav ett riktigt jävla start pass kan man säga. Styrke sen lång promenad och nu gäller det bara att hålla igång med det också. Efter varit på promenaden så tog jag mig vidare mot syster lägenhet bara för att få koppla av och lägga mig ner ett tag och förbereda mig på en helkväll hos Anneli där det skulle spelas spel och fika. Så Grattis Anneli och det blev en toppen kväll. Blev så kallad "Absolut överens" spelet. Riktigt kul att se hur folk tänker olika och vad man egentligen bara skriver ner för att få ord.

Idag vet jag inte vad som händer. Sugen på öl men tror jag kommer spara mig inför lördagen eftersom då är det ju storfest så kanske är lika bra.

Får vara allt för mig!

I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0