empire state of TORPGÄRDAN!? VAAAH?

Satt just och läste mina gamla inlägg och shiiiit vad jag skrev mycket. Skoja inte... nästan så jag blev stolt över mig själv så mycket jag har skrivit, fan ett inlägg var längre än en uppsatas som man skrev förr i det dära huset jag inte riktigt kommer ihåg vad det hette... hmm, skola kanske?.

Nu står Karin och glor så blev lite klen i skallen och fattade inte riktigt vad jag skulle skriva. Men blir hänget hemma på tg ikväll, myskväll med k, j och c. awesome! ;)

Annars, vad fan ska jag säga? händer  väl samma saker som alltid! lever livet utan jobb men fattigare än en uteliggare. Nu börjar det bli dags att ta sig  i kragen (säger mycket men gör lite) och styra upp ett satans jobb.. heehe.
Men det händer ju inte allt så mycket.

MMMMMMM just ja, ska spara upp till en bärbar för jag vet ni där ute på nätet och surfar saknar mig allt(?)
wow,aion,cs,hon. same shit difference people

ssdsasdsdksdsaölkdsadsadsa

Nu skrev jag lite så ni får läsa, back on track 4 real? nja det återstår ju att se!

I'm awesome!! !!







Ah just ja... tidigare inlägg såg jag att jag bara skrev massvis med saker som jag inte bryr mig i ens när jag läser. så kör på det nu också!

Kommentarer
Postat av: Carro

tack att du är tillbaka i denna värld återigen

PLUSPOÄNG. (:

2010-09-03 @ 08:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0