kiss me deadly

Varit hos kusin Linda idag och hälsat på, fikat, spelat kort och halv sovit på soffan och kollat på när Andreas spelat wii. Sitter hos syster nu ska strax fara iväg mot tg och hänga där ett litet tag.
Sen så saknar jag min tjej, hon är i Sundsvall på skola under helgen och hänger.

Min käre vän Anton skrev precis också ett sms till mig, han vill ha med mig utomlands. Hade grymt gärna velat följa men min ekonomi att fara utomlands är lite surt om vi säger så! du har ju råd men tyvärr inte jag.

Aja, nu ska jag iväg och köpa något götte eller något, det är ju trotsallt fredagsmys vid datorn all-night-long!

Ut på ballen nu!

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att ni var förbi, vi kanske syns imorgon också :)

2010-09-17 @ 18:36:45
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0